15 listopada 2012

thinking about you

Cudowna wieść w Polskę ostatnio wpłynęła!
Lana Del Rey wystąpi 2 czerwca na warszawskim Torwarze. Bilety już dostępne! Już w weekend jedno z moich szalonych jakże marzeń się spełni, będę trzymała w ręku ten oto bilet! <podekscytownie>

Miłą niespodzianką był także nowy LookBook marki Tally Weijl.
Nigdy za tym sklepem nie przepadałam, ale muszę przyznać, że teraz mam na to niezmierną ochotę! Oto zdjęcia, mam nadzieję, że im Wam się spodoba.

Stroje są w klimacie noworocznym i na niejedną imprezę się nadają. Ja już upatrzyłam swoje number one, a Ty?











WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ IDEALNE, A NA STRONIE SKLEPU SĄ EWENTUALNE DOSTĘPNE CENY. 
PISZCIE, OCENIAJCIE, KOMENTUJCIE, CHĘTNIE POSŁUCHAM CO O TYM SĄDZICIE.




I FRANK OCEAN NA DOBRANOC!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się Twój blog. Dzięki Tobie zajrzałam do niektórych, wcześniej nieznanych mi sklepów. Powodzenia :)