2 listopada 2012

decisions

Zima, zima ach przyszła i poszła. Czego więcej można chcieć, jednak muszę przyznać, że lubię chłodne klimaty i bardziej to mnie jara. Jednak wszyscy dobrze wiemy, że pogoda taka jaką mamy za oknem czasami nie pozwala nam na długie spacery i spokojne siedzenie na dworze ze znajomymi. Ostatni weekend spędziłam na Litwie z rodziną i znajomymi. Radowaliśmy się początkami zimy i snowboardem! Dzięki temu nie myślę o tym co mnie męczy tylko po prostu poddaje się chwili. To by było na tyle ogólnych informacji. Dłuższy listopadowy weekend dał nam lekki chłodek i jak to bywa smutną wśród rodzin atmosferę. Muszę przyznać, że w takie dni jak te nic nie myślę o smutku, tylko próbuję przetrwać dzięki wspomnieniom - wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem.

Ostatnio postanowiłam zakupić koszulę ze sklepu, chyba każdemu dobrze znanemu - ROMWE. Koszula szła do mnie chyba z miesiąc!!! Ale koniec końców doczekałam się jej, a oto krótki pokaz zdjęć:







Pozdrawiam Was bardzo gorąco i życzę jak najwięcej ciepła na najbliższe dni! Już niedługo szykuję małą sesje ze sprzątania mojej szafy i czas na.. jesienno-zimowe zakupy. Swetry, buty i kurtki już na mnie czekają! 
I na zakończenie nowy teledysk Borgore, który jest efektem współpracy z Miley Cyrus. Moim zdaniem wyszło to wręcz niesamowicie. I bardzo się uzależniam od tego!








2 komentarze:

DRIPFASHION pisze...

Ładna koszula! :)

ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

Maggi Fashion pisze...

Śliczne włosy :)
ZAPRASZAM http://maggiifashion.blogspot.com/