16 maja 2012

Augsburg

Witajcie wszyscy!

Dzisiaj kolejny męczący dzień z towarzyszącą deszczową pogodą. Pozytywnym faktem jest to, że poprawiłam ocenę z historii. Ten wpis jest tylko ucieczką od lekcji, a zaraz po opublikowaniu czeka mnie matma, polski, historia, angielski, francuski.. Szkoda gadać.

Ale nie na tym chce się skupić. Podczas 2tygodniowej majówki, która była cudowna, cały pierwszy tydzień spędziłam w Augsburgu w Niemczech. To był cudowny okres czasu, który spędziłam z przyjaciółmi zwiedzając miasto nie tylko ze strony zabytków, ale także knajp i klubów. Wrzucę Wam kilka zdjęć ;)

 Z Kersti, która opiekowała się mną cały! pobyt.
 Z moją najlepszą Alą
 Przystojniaków to tam nie brakowało
 Z drugą Alicją

 Na rynku, popijając piwo (zostaję przy stwierdzeniu, że niemieckie jest najlepsze)



Brak komentarzy: